Tjingpling

Onsdag morgon = lång arbetsdag framför mig. Hum..
Jag var dock en aning gladare imorse än vad jag brukar vara. Vet inte exakt varför. Kan vara för att jag igår somnade med ett litet leende på läpparna och ett skratt bubblande i magen. I natt hade jag en brun liten Emsanlus i min säng. När vi gick och la oss igår efter att vi käkat mackor&knäckebröd och druckit oboy , och sen dessutom fick värsta hysteriska fnissattacken så kändes det som att man förflyttades tillbaka en jädrans massa år i tiden haha! 

Det är skönt nu när man märker att det börjar bli ljusare.
Det är inte jätte mörkt nu när jag tittar ut genom fönstret.
När jag slutar klockan kvart i fyra om dagarna har det inte blivit mörkt än. Underbart!Det som dock är skönt när det är mörkt är de mornarna när man har sovmorgon.  Det är inte alls riktigt lika skönt på sommaren när det är ljust! Fast de känner jag nog att jag kan leva med bara det bli sommar, eller sommar och sommar. Jag hade nöjt mig med att det bara blev lite vårigare. På ett sätt är det egentligen den bästa tiden. När man har hela våren och sommaren framför sig.
Om 19 dagar är det mars!
Igår var det exakt ett år sedan vi åkte till Brasilien. Det känns väldigt längesen samtidigt som de känns..ja jag vet inte. Men tanken på att det var exakt ett år sedan igår känns underlig i vilket fall som.
 

För någon dag sedan tänkte jag en konstig tanke. Jag kan bara inte komma på vad den var. Det var en såndär tanke som om man bara tänker lite snabbt på den så är det inte så konstigt. Men om man börjar fundera lite mer på det så blir det bra underligt. Typ som att universum aldrig tar slut, eller när man dör.
Jag har försökt komma på några dagar nu var det var jag tänkte på, men det är bara putsväck. Det är ganska irriterande!
 

Om jag har fattat saken rätt och det går att göra som jag tycker att de borde gå, eller ja snarare hoppas att det borde gå. Så kan det komma att bli väldigt glassigt ett tag eller lite då och då jobbmässigt fram tills den 31 mars. Men det är drygt för jag vill ha reda på det nuu.
Jag hoppas ganska mycket på att det inte är falska förhoppningar för det hade varit så jädra skönt med lediga dagar! 

Kul att jag precis presenterade mig i telefonen med Lina och kunden svarar ” Ja men hej Gunilla”.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback