Tidsfördriiiiv

Idag trotsar jag vädret lite och har converse. Tyckte det kunde gå för sig när det ändå inte var minusgrader!Det är sköönt, speciellt skönt var det när jag var tvungen att springa till bussen och jag insåg att de gick jävligt lätt att springa när man inte har feta äckliga skor på fötterna som drar ner en i marken. Sen kan man väll dock inte påstå att jag var jättevarm om fötterna direkt, trotts två par strumpor.. 

Det gick för jävla dåligt när jag och Anton bowlade. Jag var så säker på en klockren vinst sen sist jag bowlade och vann tre av fyra gånger haha. Det började bra men sen, nä inte så bra attaaaans! En vinst av fem stycken haha. Men trevlans trevlans iaf =). Dessutom har Espresso House  sjukt goda chokladmuffins!! 

Vad är fenomenet med skräckfilm. Egentligen?Igår kollade vi på The Ring. Var evigheter sedan jag såg den sist, men då tyckte jag den var äcklig. Av just den anledningen ville jag se den igår igen. Varför? Jag undrar vad det är som gör att man tycker det är kul att bli rädd ibland?
Jag skulle ju dock aldrig i livet få för mig att titta på någon sån film själv.  Det är ju roligast om man tittar med en karl kan jag ju erkänna.
Men nä, egentligen usch för skräckfilmer. Speciellt sådana som man ångrar sig efter att man har sett när man är själv hemma.
Klockrena spökfilmer med barn går riktigt jävla bort iaf! 

Detta är sjukt tidsfördriv nu, lalallaaaaa. 



Jag vill bara att tiden ska springa iväg nu och slå sex så jag sluta, sätta mig på bussen och åka hem till Emelie. Underbart!Galet att jag för en halvtimme snacka med denna människa första gången på typ tre månade haha.
Mihihihihihihiiiii =)


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Haha, minns din min i början när du trodde du skulle vinna. Tji fick du ;)

Postat av: L

Isch ja, Tjiiii fick jag haha ;( =P

2011-02-03 @ 07:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback