Om du går runt i cirklar, eller rakt dit du vill. Om du står långt ifrån eller tätt intill


Vad i helvete är det jag ser? Äckelsnö!
Igår blev jag glad när vi konstigt insåg att det snöat lite till och från under dagen, varit minusgrader men på någon konstig vänster låg ändå snön inte kvar. Det var bra. Detta är inte bra!
Hur som haver så har jag och Emelie spikat att när kalendern slår om till första mars så är det vår. Oavsett om det verkar så eller ej så är det då våran vår ska starta! Sen om det är en jävligt tidigt "förvår" är en annan femma, fortfarand vår.

Jag ställer mig en liten fråga: Det gick tre månader med en Lus som befann sig på andra sidan jorden, jag överlevde. Bättre än väntat faktiskt haha. Men nu när denna Lus är hemma igen undrar jag hur fasiken det gick till? Igår var det trevligt. Vi var på "privat restaurang", massa levande ljus, bra musik och åt köttbullar och potatismos så att det nästintill sprutade ur öronen. Gott!  

Jag skulle kunna börja svammla ihop något här nu om att jag fortfarande känner mig halvbitter över jobb och plugg och annat jag känner mig bitter över. Men idag, för tillfället iaf, sket jag på det känner jag!! För nu ska jag allt göra annat. Sånt som när man väl kan göra det inte känner riktigt för att göra extremt så mycket som man de normala dagarna tror att man ska göra. Men nu ska jag göra det iaf, njuta och tänka på hur det skulle kunna vara en dag som denna istället.
Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback