"Lägg ner ekvationerna, det blir som det blir"

Nu ska det slutas upp med detta. Varför? För att jag helt enkelt måste. För att jag vet att jag kommer må bättre!Jag har sagt de förr, jag har hållt det, men brutit det ack så många fler gånger haha.
Det är inte värt plågandet. Punkt slut . Lägg ner!

Det är fortfarande snö. Men idag skiner sooolen!

Så sugen som jag har varit på att festa och dricka de senaste veckorna har jag nog aldrig i hela mitt liv varit, iaf inte på väldigt väldigt länge.  Det är ganska kul måste jag säga. Speciellt eftersom det inte är något som hör till vanligheten att jag annars känner någon längre tid.  Antagligen är det bara en liten "periodkänsla" som snart kanske är över eller som jag kommer tröttna på. Eller hum inte.. När våren kommer så lär man bli mer sugen. Fast då kan det ju vara så att suget går över till att tälta, paddla, grilla och att fiska. Eller bara allt i ett?
Aja hur som haver, imorgon är det fredag :)!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback