Det känns bra!

Underbart, underbart, underbart med lördag =)

Det ända är att jag borde ha sovit längre idag.
Gick och la mig klockan tre och gick upp klockan tio. Jag fattar inte varför jag för det mesta inte kan sova så länge om mornarna när det mitt i veckorna känns som att jag skulle kunna sova hur länge som helst.

Men men det är en sjukt najs dag! När jag vakande såg jag hur solen sken in genom en liten springa bakom min rullgardin. Just då ville jag kanske iof att det skulle regna och vara mörkt så att man skulle kunna somna om lätt, men icke. När jag drog upp rullgardinen kändes det dock extremt bra med en massa solsken!
Nu har jag dessutom för första gången detta året suttit ute på vår uteplats. Att jag satt på en kudde lutad mot väggen i min vinterjacka, inneskor och mjukisbyxor istället för att sitta i trosor i en solstol spelar inte så stor roll.
För det var sol, det var varmt i ansiktet och hälften av tiden hade jag musik i öronen och hälften av tiden hade jag en trevlig filur i telefonen att prata med och det var bara skööönt :)!

Nu väntar jag bara på att min moder ska ta sig ut så att jag kan höja musiken ännu mer och städa!
Sen borde jag nog sova lite och sen ikväll blir det partaj! Muchu trevlans trevlans!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback