TVÅTUSENELVA

MITT TVÅTUSENELVA!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det har varit en hel del första gången grejer detta året haha.
Det som jag nog mest kommer att komma ihåg är nog att jag var på festival för första gången, att jag börjat plugga en utbildning, var på Gran Canaria, ha distansförhållande med frugan och att jag köpt en lägenhet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag brukar aldrig ha några, men i år hade jag två. Ett har jag hållt ganska bra och ett har jag inte hållt alls.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men det känns som att det är något som kanske inte skulle kunna vara helt omöjligt år 2012.
4. Dog någon som stod dig nära?
Inte mig så nära, men till mina föräldrar.
5. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Det skulle vara trevligt att ha Emelie hemma nästa höst, det saknade jag denna höst ;)
6. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Det får bli den 28 december.
7. Vad var din största framgång 2011?
Att året började ganska skit men att det sen blev ett kanon år, att jag har blivit bättre på att ta saker lite som det kommer och att mer vara just nu!
8. Största misstaget?
Ingen aning faktiskt
9.
Upptäckte du någon ny sida hos dig själv?
Njä! Skulle väll vara att jag klarar mig utan Emelie haha! Eller utan och utan. Utan att vi är i samma stad!
Jag trodde att det skulle bli mycket värre med Umeå än vad det är. Vi har våra små knep haha.
MEN jag vill att du kommer tillbaka, helst så snart som möjligt ;)!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne de tror jag inte, inget speciellt iaf.
11. Bästa köpet
Lägenheten. Vilket iof kanske inte kommer att visa sig fören längre fram. Men just nu känns det som bästa köpet!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, dricka, fikor och ja, lägenheten då.
13. Har du på något sätt förändrats under detta år? 
Ja det tror jag nog allt!
14. Gjorde någonting dig riktigt glad
Jag är riktigt glad över vår festivalvecka och våra dagar på Dyrön, underbara människor och att det blev en vecka i solen nu i vinter! 
15. Vilka sånger kommer att påminna dig om 2011
Badlands med Brucan som vi lyssnade en massa på när vi körde upp till Dalarna, när vi var i Dalarna och när vi körde hem från Dalarna.
16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förutom att året började ledsen har jag varit väldigt mycket mer glad detta året!
17. Vad önskar du att du gjort mer av detta året?
Ett så tråkigt svar som att träna och läsa. Sen finns det ett borde, och det är att jag borde lärt mig att laga lite mat haha. Men det lär ju komma nu snart.
18. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet faktiskt inte.
19.Vad var det bästa med sommaren?
Festival, Dyrön och Helg hos Johan, vår natt med bad, stjärnfall, dricka och mareld. Sen ligger konstrundan på Österlen i våras med varmt om mitt hjärtat!
  
20. Hur tillbringade du julen?
I värmen med familjen. Glassandes vid poolen hela dagen lång, skumpabumba på ballkongen och middag på en mysig restaurang
21. Favoritprogram på TV?
Ingen aning.
22. Bästa boken du läste i år?
Jag läste en skitbra bok nu när vi var iväg över julen, Askungar!
23. Största musikaliska upptäckten?
Hum Paolo Nutini och Mumford And Sons kanske. 
24. Något du önskade dig i julklapp och fick?
Kläder, pengar och inredningsprylar
23. Något du inte önskade dig men som du fick?
Njä, det tror jag inte
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Ja, vad fasiken gjorde jag?!
Jag har för mig att jag jobbade till klockan sex och att det sen var middag och tårta med Familjen.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men det är som det är och jag är nöjd som det har varit =)
26. Vad fick dig att må bra?
Sommardagar, musik, mys, kittel, utflykter, fina människor och att bara känna att man lever, mår bra och är nöjd med tillvaron.
27. Vem saknade du?
Emelie!
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha ingen aning, men finns ju säkert några som man inte direkt hade tackat nej till...
29. De bästa nya personerna du träffade?
Mackan, Johan, Mattias
Sen är jag glad för tjejgänget som finns i klassen.
30. Vad hoppas du på inför 2012?
Att det ska bli ett lika bra år som detta med roliga saker, ställen och människor, att jag ska trivas som fan i lägenheten, att jag ska trivas med utbildningen och att året startar med en hejdundrans kanon och trevlig fest ikväll och i natt =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback