Lugnet före stormen

I förrgår fick jag jullov. Det känns bra!!!
Jag har inte haft jullov sen jag gick i gymnasiet, tror jag iaf. Åtminstonde hade jag det iaf inte förra året...
Igår var vi några som tog oss till skolan trots lovet för att klura på våra tidningsuppslag som ska lämnas in efter julen. Vi var där halv tio och jag tänkte att jag skulle sitta tills typ klockan ett. Men ickesanicke. Klockan fem kom jag hem. Tjohejsan! När jag kom hem var jag så sjukligt opepp på klassfesten, men på någon vänster som jag inte kan förklara hur lyckades jag peppa till mig lite. Har ju min lilla misstanke på att det hänger samman med att jag sov, åt skummtomtar, lyssnade på en massa musik och drack vin. Oavsett anledning så blev det en trevlig kväll!

Idag har jag sista dagen innan det känns som att allt kommer att köra igång på en och samma gång.
Ett stycke resa, fyra stycken uppgifter/hemtentor, en stycke lägenhet, lite jobb här och var och sen kommer ju Emsanlus hem med =)!
Jag tänkte att jag skulle börja på ena hemtentan idag. Men sen tänkte jag, nej för det ska jag inte. Idag ska jag njuta av att inte plugga ett skit för sen blir det då hålligång.
Därför spenderande jag tid i sängen med chill och mys fram till klockan tre. Halv fyra kom jag hem och åt frukost. För tre och en halvtimme sedan åt jag alltså frukost. Nu är jag sjukligt hungrig igen. Maaaat!

Gud vad tråkigt det ska bli att laga mat sen när jag har flyttat. Dock kommer det alltid vara mat jag lagar som jag mer eller mindre tycker om. Antingen tror jag att jag kommer jag att gå upp en massa i vikt för att jag bara kommer att äta skit. Eller så kommer jag att gå ner en massa i vikt för att jag inte kommer att orka laga någon mat. Jag ska tvinga folk att komma hem och laga middag till mig. Kan nog funka lite i början iaf...

Nä, nu MAT! Pliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback