Det var den julen det!

Sådär ja. Då var julen firad för min del i år haha.
Igår hade vi "julafton" hemma hos mormor och morfar och idag hade vi mys hemma hos farmor med familjen och kusinfamilj. Lite halvudda att den är slut nu. Men samtidigt gör det mig inget, inte detta året iaf ! Jag har fått ut det viktigaste av julen. Att träffas, ha det mysigt&trevligt, skratta tillsammans, äta gott och att ge julklappar. Sen är det ju inte helt fel att få julklappar heller...!
Att jag inte haft någon riktig julkänsla kan väll kanske ses som ett litet minus. Men samtidigt, hur ofta brukar jag få till någon riktig julkänsla? och definitivt inte på julafton, möjligtvis innan, men det är sjukt sällan på självaste julafton! Jag fick faktiskt till lite julkänsla på adventsfikan hemma hos Sara och Macke. Den lever jag på =)!
Eller riktigt slut är julen inte iof. Det ska vara Lucia imorgon med med middag, luciatåg och fika. Myspys!

Nu ser jag fram som fan emot att snart komma bort en vecka!
Jag håller tummar och tår för att det ska vara hyfsat varmt och soligt. Någonstans i mig har jag dock omedvetet ställt in mig på att det inte kommer att vara någon stekarsol eller stekarvärme. Jag ser mest fram emot att glassa omkring, ha det bra, äta en massa gott, åka omkring, se nya saker, fotta en massa och att vara tillsammans ♥! Sen så är det ju såklart en stor fet jävla bonus om vi kan sola och bada och inte vara blekast på nyår när vi kommit hem. Olalaaa!

För tillfället är jag inne i en sjukt skön tillvaro. Det känns bra och skönt där inne!
Tänk att det snart är nytt år igen. Vilket år 2011 har varit ändå alltså. Ett väldigt bra sådant! Jag kan egentligen inte exakt säga vad som varit så bra. Helheten har varit bra bara! Gud, nu blev jag sugen på en 2011 lista!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback