En lite ovanlig måndag sådär

Idag har jag vaknat upp med en ganska otrevlig känsla.
Lite såndär halvångest. Inget slag i magan alls, bara sån där liten gnagande känsla någonstans där inne som ändå känns så pass mycket att man känner det. Inte trevligt alls.
Sen att jag inte vet riktigt exakt vad det är gör det ännu lite drygare. Det skulle kunna vara att jag är en smula nervös. Men så känns det inte.
Förmodlingen är det en blandning av lite allt möjligt. Att inte veta hur det kommer bli att börja plugga, att sommaren nu i princip är slut, att Emelie inte kommer att finnas så nära som jag är van vid, att det kanske inte går att ha saker så okomplicerat som man vill, även om det inte finns någon som säger att man inte kan det.

Äe känns bara lite allmänt sorgligt denna måndag morgon. Det borde inte göra det haha, för inget av det är saker som jag egentligen har någon ångest för. Måste vara något som jag inte kommit på än kanske..
Eller ja, Emelies flytt är ju inget som jag ser fram emot, det är väll isf det som känns mest av de där sakerna. Det kommer bli otroligt tomt. Men det kommer nog lösa sig, tror att det över lag kommer bli bra =) även om jag kommer sakna som FAN! Bu haha! Är mest glad för att jag inte mår som ett vrak som sist, då hade det blivit kaos! Äe vi ska komma på en överlevnadsstrategi. Kärleksbrev med parfymstänk på eller något annat charmigt. Dessutom är det ju kul att kunna åka och hälsa på nytt ställe faktiskt. Och med Pära i Stockholm finns det chans för lite turer här och var i höst och vinter =)

Det har varit en jävligt lång helg faktiskt. Lite udda.
Gårdsförfest och sjukt bra konsert med The ark i fredags. Vilken jävla härlig och varm natt det var!!
Lördag låg jag ganska rak lång i min säng och kollade på tv.
Hade jag min period innan då jag inte blev speciellt bakis så har jag min period nu när jag blir bakis. Jag skulle inte dricka på kvällen var min plan. Men så blev inte fallet. Krängde kräftor, ost, bröd, skinka, glass och en massa annat hemma hos Jona och Cissi. Vid tolv tiden blev helt plötsligt Lisseberg bestämt, så då åkte jag hem och sov. Så på Lisseberg spenderades hela dagen igår. Trevlans trevlans =) Vi alla var inställda på en massa regn och hade våra regnjackor i högsta hugg. Men inget regn över huvudtaget och knappt några köer. Underbart!
Varför tycker man att de karusellerna som är äckligast är de som är roligast? Aja, nu är mitt karusellbegär stillat ett tag iaf.



29 augusti idag. Den 1 september börjar det lite sundare livet haha. Dags för lite träning och slut, iaf lite slut med allt jävla kräng. Fy.

Näe om man skulle börja ta tag i livet lite denna måndag. Har ju ett upprop som väntar! Hur låter det egentligen?
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback