Tills jag började med Tequila och blev trummis i en ny orkester


Haha, idag var det fan en kille från Göteborg i telefon som hörde att jag kom från Tygelsö-Vellinge-Gessie hållet haha. Det var ganska sjukt faktiskt haha. Visst, han hade bott i Vellinge eller vart de var när han var liten, men ändåå haha, inte visste jag att vi hade en helt egen dialekt. Tjooosan.

- Jag skulle verkligen behöva ta ett litet städryck på mitt rum
- Jag har köpt nya träningsskor, ändå får jag ont i min fot. Drygt
- I tidningen står det att vi har fem dagar strålande sol att vänta. Jag undrar det.
- Jag samlar kraft att resa mig från min varma säng och ta mig in i en varm dusch
- Vad är det som gör att man ibland känner att man klickar så bra med en person direkt?
- Vad är det som gör att man ibland får helt fel uppfattning om en person?
- Vad är det som förändras inom en ju äldre man blir? Värderingar, känslor, prioriteringar?
- Kul att jag funderar på att ljusa håret fast att det är den perfekta bruna hårfärgen jag tänker på.
- Vad som gör att man attraheras av vissa saker?
- Jag ser mina bikinitroslinjer. Jag kan alltså bli vitare än vad jag är. Galet.
- Jag kommer sakna mina och Sandras kvällar efter att vi har tränat enormt mycket när jag flyttar. 
- Onsdagen gjord, därmed den långa arbetsdagen, nu kommer det flyta på som satan.
- Vissa personer som ringer om dagarna är dumma i huvudet.
- Om någon vecka kommer det bli händelserika dagar känns det som.
- Ack så mysigt med kyssar, men ack så konstigt när man tänker på det. Slicka på varandras tungor, hum?
- Hata söka utbildningar, hata rangordna.
- Attans vad onödigt detta är.
- Snygga, hårda, tatuerade killar som går med en liten unge i handen kan vara något av det sötaste som finns, nästan iaf. Tror inte min mormor och farmor delar den tanken.
- Idag fick jag sitta på min chefs plats, snacka om att arbeta sig upp haha
- Att man kan bli så hög på musik
- Jag vill så gärna ha en balkong med liten trätrall
- Varför man piggnar till när man sitter vid datorn?
- Jag undrar vad för lattjolajbans som händer i sommar.
- Extremt sugen på lite vindskydd, lite eld, lite sovsäck, lite natur, lite barr och lite skogsdoft!
- Kommit fram till att jag är en typisk "vill inte göra för mycket och vill inte göra för lite människa"
- Att det är underligt att saker, personer, par osv som verkar klockrena tillslut inte var så klockrena längre.
- Äe för helsike duschen nu!

Kommentarer
Postat av: sandra

Kommer också sakna våra myyysiga kvällar. Men dem får vi ta hemma hos dig isåfall istället tycker jag <3

2011-04-15 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback