A battlefield of love and fear

ade det varit sol ute idag hade det varit jäkligt varmt . Var ute innan och man skulle i princip kunnat ha haft shorts på sig..man borde kunna vakna upp en morgon och bara vara brun och fin!
.
Jag är trött. Jag är trött på att vara trött. Det är illa och det är illa för dem man umgås med när man somnar mitt i allt haha. Varit skittrött hela veckan, först antagligen eftersom tiden ställdes om och det blev mörkare på morgonen igen. Sen blev det helg. En lördag utan sovmorgon, en lördag natt med att gå och lägga sig klockan tre och sen en morgon när jag inte ville sova bort hela dagen och gick upp ganska tidigt ändå. Nu är det ny vecka snart igen, fem mornar utan sovmorgon. Heeeeey, ja men de ska väll gå, inte mycket till val.
.
Det står film med Emelie på kvällens schema. Lus har önskat film. Den verkar ganska bra, den verkar som en ganska tjejig film. Det verkar som en film man skulle kunna gråta en liten skvätt till och jag kommer antagligen bli hångelsugen. Varför blir man så sugen på hångel av tjejfilmer? Svaret är väll inte jätte svårt iof att lista ut. Det brukar vara någon snygg kille med, det brukar vara nuttidutt och det brukar sluta lyckligt.
.
Det är fan vår nu alltså =)! Det är verkligen det. Ganska snart fyller jag fan år, ganska snart är det påsk och ganska snart är det valborg! Jag märkte hur jädra fel jag är i tiden och hur lite jag inser att det är april måndad när jag träffa Pära i veckan och var på väg att rätta henne till tre månader och inte tre veckor när hon sa att hon är hemma om typ tre veckor igen. Wuunderbart!
.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha ja hångelfilm blev de ju inte direkt men ändå! ;) Och du!!! NÄMEN!!!!!!!!!!! HUR FAN KAN JAG HA MISSAT ATT THE SOUNDS SLÄPPT NYTT! GILLA GILLA GILLA GILLA!!!! iiiiih

2011-04-03 @ 22:23:13
Postat av: Bibb

Haha, ne vilken jävla film haha. Vi tar den andra snarast när den kommer ut! NÄMEN!! Ja lyssna lite på de =)

2011-04-04 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback