Första dagen utan jacka

En morgon med att ligga och prata med Sandra i sängen, äta frukost i bara linne utomhus, cykla utan jacka, sova på en filt i solen och veta att det blir grillat till middag. Inte helt fel!

Helgen gick. Jag vet inte. Det har inte varit en dålig helg, men det har inte heller varit en jättebra bra helg. Den har bara varit rakt igenom känns det som trotts trevliga saker. "Tjejkväll" med Emelie&Tim, en liten stantur, en träff med Anton, en förfest, en tur på kb och idag världens vårdag.

Jag skulle verkligen vilja kunna trycka på en liten delete knapp, samtidigt som jag inte alls vill det för jag vill inte att det ska vara något som bara har ett streck över sig. Det är så konstigt. Det är inte lätt när det är svårt. Ändå vet jag inte hur det kan vara så svårt när det egentligen borde vara ganska lätt om man ser på det rätt.

Äh skit samma låssas vi. Nu tänker vi på att det var första dagen utan jacka.
Att jag fick punka på mitt ena hjul på cykeln halvvägs hem behöver man ju inte lägga någon större vikt vid...



    



Nu luktar det grillat här och jag är jävligt huungiiii. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback