En lördendag

Fan ta mig själv. Ja fan ta mig!
.
Jag har upptäckt en tjusning med Entré. Det är där man ska vara på helger när man ska köpa saker. Vi velade om vi skulle ta riktiga stan eller Entré. Jag valde och kände mig sjukt nöjd med valet. Speciellt när vi kom in till stan sen i typ en kvart innan det var dags att åka hem och jag kände hur det kröp i kroppen av irritation över allt folk.
Helt rätt beslut där Lina! Tack tack!
.
Det ligger sju stycken böcker i min fönsterkarm och väntar på mig. Jädrar vad det ska läsas nu tänkte jag.
Käkade middag hemma hos farmor igår och hon frågade om jag inte behövde någon bok. Jo svarade jag. Gå in i sovrummet och ta några då svarade hon. In i sovrummet kom jag, värsta lilla bibiloteket var det på hennes skrivbord av böcker som hon lånat där den hon lånat av inte ville ha tillbaka dem. tack och ta emot, tack och ta emot.
.
Min farmor är kul hon. Vi pratade om kärlekar, killar och förhållanden igår haha. Lite hit och lite dit.
När vi pratade lite om singel eller förhållande så kom hon med "Ja, det är som jag och mina vänninor brukar säga. det hade ju varit trevligt att ha någon att gå på teater med, men inget mer" Ja gud vad jag skrattade haha.
Sötefarmor!
.
Om två veckor är det partaj på jobb. Om två veckor och en dag så är det valborg och fest hela dagen lång. Den dagen får man ju bara inte starta med att vara bakis!
.
Denna helg känns lång, det är underbart skönt! Nu mys!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Karin kan väl sätta in en kontaktannons för att hitta en teaterkarl? ;)

Ohhhh!

2011-04-16 @ 22:54:27
Postat av: L

Hahaha =D Ohhhhhhh Ohhhhhhh Ohhhhhhhh ;)

2011-04-17 @ 16:24:00
Postat av: Anonym

Hahhahah lille farmor :D

2011-04-18 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback