En kärring och en Bert

Haha JÄVLAR säger jag bara. När i HELVETE kände jag mig som en sån här kärring senast?
Träning stod på kvällens schema. Och huujeda mig. Om det hade varit för att det var första träningspasset jävligt många månader så fine, men nä så här trött och väck har jag inte kännt mig innan!
För det första fick jag håll väldigt snabbt, för de andra hade jag mensvärk, för det tredje satt min tampong på någon konstig vänster, för de fjärde kändes de som att någon hade lagt 700 kg sten i varje sko, för det femte rann svetten som aldrig för, för det sjätte jag kände mig yr och för det sjunde kände jag mig allmänt matt haha. MEN jag genomled det!

Jag vet föresten när jag kände mig som en sån kärring sist kom jag på. De var när vi var i La paz i Bolivia, men de hade en lite mer naturlig förklaring. En stad på en jävligt hög höjd som gjorde de "jobbigare att andas".
Min enda förklaring idag är att jag kanske har chillat i för mycket i sängen, dvs den största delen av dagen.

Igår gjorde min familj en liten "Bert".
Inte alls på ett taskit eller illa menat sätt men de kändes skoj haha. Vi var på "kalasfika" hemma hos farmor, av någon anledning blev det inte middag som vanligt utan bara fika med en massa kakor & tårta. Inte fy skam det inte, men när vi skulle åka hem klockan nio var det sex timmar sen vi åt middag. Så direkt efter farmor körde vi till burger king haha. Bert, Bert, Bert!
Burger King gilla mig så mycket att de på någon vänster gjorde att jag glömde/tappa mitt bankkort där.
Idag var det bara putsväck. Men nu återupphämtat!

Tänk så ofta, eller ja ibland kanske, man vill veta hur saker och ting kommer att sluta.
Just nu känner jag dock en ganska stor charm med att inte veta. Egentligen vet man dessutom inte heller hur allt kommer att sluta förän man ligger där och ska dö, vilket jag hoppas kommer dröja en herrans herrans herrans massa år. Då kommer man verkligen att se hur allt kommer att ha slutat, intressant att se hur många vändningar ens liv kommer ha tagit. Charmigt? Hum..ja de är nog de...fast lite läskit med. Näe nog svammlat här va känner jag..

Tjingeliing =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback