Tiden som skulle bli för mycket

Haha, detta är allt lite komiskt tycker jag.
Jag har gått och trott och kännt det som att jag skulle få jättemycket tid över och gå och vara rastlös, visst de kanske kommer haha. Men iaf, idag är första dagen på jävligt länge som jag faktiskt har kännt mig stressad.
Har kommit fram till att det är iaf tre olika håll som jag ska "plugga" på nu, iaf den närmsta tiden.
På ett håll är jag sent ute och har idag klyddat som fan för att få till min dator identitet, dessutom måste jag snarast känns det som fixa lite böcker. BLÖ, både tidsmässigt och pengamässigt om jag inte har tur att hitta på biblioteket, vilket ser mörkt ut.

Iaf igår såg min dag idag ut följande: Vakna, kolla på massa på datorn som jag missat på tv:n, kolla på lost, städa det som jag inte städade igår och avsluta med bio.
Idag ser min dag inte alls ut så. Det som stämmer är dock fortfarande avslutet: Bio. Mys!

En bra sak, var hos tandläkaren igår. Var helt säker på att jag skulle ha minst ett hål och att det skulle bli ett dyrt besök. Men icke, inget hål. Trots allt fortfarande dyrt, men inte fullt så dyrt som de skulle kunnat vara.
Jag följde dock inte vad min tandläkare sa om att inte äta och dricka på en timme efter dedära konstiga lacket som de lägger på. Istället blev de in på toa skölja munnen och putsa bort mojset på tänderna med toalettpapper.
Vem vill möta helt nytt folk när man ser ut som att man inte har borstat tänderna på de senaste åren (vilket jag redan har råkat göra) ?
Iaf kvällen fortsatte sen med att sitta och rita av en naken kvinna i tre timmar. Nu har man gjort det med haha.

Nu ska jag ta tag i nästa moment för dagen.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback