Lite feeling på det tack

Kan inte begripa att det är fredag. Men som sagt det är ju det.
Hade en jävligt konstig dröm inatt. Min mormor&morfar hade värsta festen, när de började bli sent var det bara de yngre kvar och det började festas jäklit hårt. Jag festade samtidigt som jag inte kunde fatta vart mormor&morfar hade tagit vägen, helt plötsligt hittade jag en trappa i deras hus som jag inte tidigare hade vetat fanns, det roliga var att trappan och källaren som fanns var den som vi har här hemma fast i deras hus. Nere i källaren var det dock inte lika kul, för där fanns en knepig man som hade två tjejer/kvinnor fast där nere som sexslavar, sen försökte kag fly, men då var dörren upp låst och jag tänkte att jag skulle försöka krossa fönstret och hoppa ut där. Efter det tanken vaknade jag, så jag fick aldrig veta hur de gick...

Denna helg hade noll mening igår kväll, men sen råka de bli att jag idag mötte Anton i stan, sen råka de bli att vi åkte hem och tittade på Toy story 1 (trean var för övrigt väldigt kuuul), sen råkar de bli att jag ska ut på en chill-dricka-krog kväll med Emelie, Martin och co. Imorgon råkar de bli att jag ska städa klart på mitt rum eftersom att jag inte gjorde klart det i förrgår, inte orkade igår, inte hade tid idag, kvällen imorgon verkar med lösa sig.

Så vad har jag lärt mig av detta? Att det löser sig, inte för att detta var något direkt problem haha, men visst klia de lite i kroppen.
Nu ska jag bara försöka tänka så resten av hösten ;)! I dagarna har de kliat lite sisådär mycket i kroppen. Jag kommer vissa stunder lida av tristess, (att två kuul och braa personer lämnar landet gör ju inte allt så himla mycket roligare haha, ni borde ha delat upp er ;) och vissa stunder av pengabrist, mest för att jag inte vill göra gång på alla mina sparpengar just på att gå och inte göra något här hemma.
Ena stunden tänker jag att detta är nyttigt för mig, att lära mig att ja..hum..ja!
Andra att de är bra, för vad som än dyker upp kan jag i princip göra det om jag har lust. tex, jag kan få för mig att åka någon annanstans att jobba, jag kan få för mig att resa bort en månad, jag kan få för mig att hum..ja i princip allt som har att göra med att komma någon annanstans ett tag. Visst de känns ganska långt borta just nu, men jag har ju fått för mig saker förr. Faaast samtidigt, det funkar inte att åka bort så fort jag får tråkit, blir rastlös och sådär.
Men, de löser sig nog med all säkerhet, på någon vänster =)



För ett tag sedan gjorde jag mitt första köp på tradera, mitt köp har jag dock fortfarande inte sett skymten av. Jag undrar om jag redan vid min debut har blitt blåst.
Aja, nu ska jag göra mig iordning.
Tjingeling =)!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Grymt skönt låt (även ifall jag hatar videon som är gjord av ngt pucko som inte ens håller koll på vem som verkligen gjort låten, hehe). Hoppas skorna dyker upp snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback