I am a highwayman, on the road again. Me and my guitar, and my rambling band

Ja. Då var det dags!
Den tjocka feta engelska boken på 1020 sidor ligger här brevid. Eftersom att jag hämtade ut den på posten igår kan jag inte skylla på att jag inte har någon bok att läsa i längre..Illa!
Kanske dags att ta reda på vad det exakt är jag ska läsa för att sen läsa ikapp en massa...
Problemet är att jag har ganska nära noll ro i kroppen, väldigt nära noll i motivation och att jag hela tiden tänker på annat, skoj som mindre skoj...
Men jag har ju en utväg ifall att jag redan är för mycket back eller om jag helt enkelt inte har lust. Hoppa av skiten! Men så skoj ska vi nog inte ha det än!!


Om inte annat, lyssna på låten! Det ska vara högt!

Nu ska jag nog betala några räkningar..undra vad jag ska göra sen?
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback