En partykväll hit och en dit

Har varit en helg med partaj denna helg. Riktigt skoj både i fredags och lördags =)
I fredags gällde det här hemma, så nu har det iaf varit åtminstonde en uterumsfest här hemma detta år/sommar, egentligen på tok för lite. Men som sagt det var kul kul, med blandat och trevligt folk.



 
   



 



   

Igår var man lite halvseg men det var bara att inse att man när man vaknade skulle börja dricka om se
sex timmar igen på Carros kräftskiva. Som sagt, även en riktigt trevlig detta.
Jag är helt förvånad. Det är inte ofta jag får bra och perfekta fyllor haha, MEN gott folk denna helg har jag lyckats med två på raden, UTAN att vara spec bakis dagen efter. En eloge till mig och jag kan bara hoppas att det håller i sig haha.







Ingen vanlig söndagsångest idag heller. Just för att det inte finns något jobb att gå till imorgon haha.
nu ska jag försöka göra något vettigt.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback