Det sjunger några ungar på Karl Johan. Dom låter starka och fina som bara ungar kan.

Denna vecka är en trevlig vecka känner jag allt =)
Även dagen idag har varit bra. Trodde igår och imorse att jag var tvungen att åka in till stan idag bara för att fixa ett lösenord till min inloggning, eftersom de sega jävlarna inte svarar på mail och för att det inte finns något telefonnummer. MEN, så lyckas jag hitta pappert med lösenordet som jag har letat efter ett visst antal gånger de senaste dagarna (jag undrar ärligt talat om det var för att jag låg uppgiven på mitt golv och sa "sax i gardinen")?

Förutom de så har jag äntligen fått sålt fem av mina sju gamla böcker, jag har tagit tummen ur röven och beställt en ny dyr jädra bok, vilket iaf kändes lite bättre nu när jag fått lite pengar från de andra böckerna.
Jag har lite sådär lagom träningsvärk, inte så de gör ont varje gång man sätter sig, ska på toa eller går i en trappa. Nä bara sådär lagom så att man känner att man har börjat träna igen.
Jag glömde paraply och var helt bombsäker på att det skulle börja regna bara för det, men de gjorde de inte.
Jag gjorde en sak som jag egentligen inte alls gillar. Nu känner jag mig duktig och små stolt över mig själv för att jag inte gick därifrån haha, och för att det inte var så farligt som jag hade tänkt mig att de skulle va.
Jag hann med bussen hem fast att jag mest trodde att jag skulle missa den.
Jag satt på bussen, åt salt och blandat eller vad de nu heter, lyssnade på Wrejsvik och nu är min huvudvärk borta.

Nu ska jag duscha och sen när jag vaknar väntar en mys, trevlans och ledig dag. Ibland känns det extra jävla bra att vara ledig en massa! Om bara veckorna skulle vara ungefär så händelserika som de är denna veckan, och då är ändå inte denna veckan överdrivet händelserik, så skulle jag trivas för jävla bra väldigt länge med detta!



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback