Tusen bajskorvar

Fy fan vad det är irriterande när prgram inte gör som man vill fast att man tycker att det borde bli RÄTT!
Jävla skitprgram, ingen logik alls!
Bajskorv! Ja irriterad, känns som att jag skulle kunna slå vem som som säger fel sak, har redan rivit Sandra på armen!

Nu stänger jag ner dessa jävla program och håller lördag!
Kvällen: Försöka hitta något att ha på mig , försöka se någorlunda skaplig ut (det e riktig fuletid nu, tyvär tyvär), dricka vin och annat som hör förfest till och sen utgång.
Det är bra att jag håller på att lära mig att dricka vin, iaf vitt.
Har två favoriter "redan". Högst på listan står Therese bidrag som jag smaka igår, näst först står Emelies bidrag!
Synd att inget av dessa ska förtäras idag!

Äh, totalt onödigt!
Adjöken och trevlig helg på er =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback