Söndag

Isch, ja idag känns det som söndag bara för att det är upp och jobba imorgonbitti som gäller.
Fasar för den tidiga morgonen kan jag säga!

Helgen har bestått av bla två ganska "extrema" saker.
1: Var sjukligt impulsiv igårkväll när jag kvart över nio låg i soffan, nyduschad med blött hår, myskläder på, fötterna på bordet och godisskålen i knäet när ett sms dimper ner om jag ska följa med ut!
Första tanken: aldrig i livet!! Andra tanken: hum jo kanske ändå. Tredje tanken: Varför inte?
Sagt och gjort. Föna håret, sminka sig igen, ta på sig, få i sig en cider och för att slippa gå med varannan nagel röd och varannan inte måla de som man ideligen envisas med att pilla bort på.
Första anhallt: Gessiebyakrog haha, där var fyra pers, blev tjugo minuter långvariga sen vände vi igen och hamna på kb.
Sjukt konstig kväll. Inte konstig för att det hände något konstigt utan för att det kändes som att jag typ gick i någon jädra dröm och inte alls var där jag befann mig egentligen. Gick så jädra snabbt och drickan slank ner så jävla snabbt att jag fortfarande halvt trodde att jag satt i soffan. Men de var trevligt!
Hade det inte varit för att jag imorse kände av att jag hade druckit så hade jag nog inte trott att jag hade varit där.
2: Tha Svenssons var och käka på Elysee idag. Fy fan vad mätt jag blev. Jag brukar säga att jag är såå määätt. Men detta var extremt. Må illa mätt.

Fan vad jag tackar denna dag för den extra timmen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback