Only love is all maroon

Det sjuka är att veckorna fortsätter att gå snabbt fast att jag inte gör något livsviktigt nödvändigt.

Det brukar inte hände något jätteannorlunda om dagarna. Men idag har det "hänt" tre annorlunda saker, eller ja annorlunda är väll kanske inte rätt ord, men ändå.
Fikade iaf med en tjej från min förra kurs som jag inte brukar träffa längre, riktigt trevlans, kändes som att jag träffat henne senast i förrgår och inte senast innan jul som det faktiskt är.
När vi ska beställa vad vi ska ha känner jag igen en av tjejerna i kassan som fan, vilket sen efter några om och men visar sig vara en tjej som var kompis med ett svenskt par som vi hängde en del med i Colombia. Då har hon flyttat hit för en månad sen haha. Sjukt att hon står där, man tänker inte alls på att folk man träffade när vi var iväg faktiskt existerar här hemma, än mindre i Malmö när hon kommer från Karlstad.
Dessutom pratade jag med Frida i telefon idag, hör inte till vanligheten, trevligt!



Jag är sugen på alkoholintag!
Bara för att de senaste fem? helgerna har innehållit alkohol och lite mer eller lite mindre partaj så känns det som att det saknas något denna helg. Bu!
Jag kanske ska göra något vuxet och dricka vin till maten?!

Tjongbuljong!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Hehe kmr sluta med dig som alkis :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback