Mot: Hej hej, hemskt mycket hej !

Godkväller gott folker!

Humelihum.
Idag har varit en trevlans dag samtidigt som de har varit en lite mindre trevlans dag!

Trevlig för att jag mötte min kära Luuus på Mobilia (när jag tänker efter har vi nog aldrig mötts på mobilia haha?), vi kände oss först lite kriminella och fixa lite på datorn i baksätet, Emelie köpte en mp3, vi åt på kniv och gaffel eller vad den tråkiga restaurangen på Mobilia heter? och sen fikade vi, sjukt att en liten fika kostar typ lika mycket som en hel middag med dricka, sallad, bröd och te/kaffe och hela faderullan.
Vi var sjukt mätta och gick och mådde lite illa, Emelie stresshandla en klänning och jag fyndande till mig en liten blus? två gånger om. Visst är de trevligt när man hittar något på rea men missar att det är halva reapriset!!

Jag har hållt mig ganska bra på shoppningfronten de senaste veckorna. Men nu när en sak som inte är av de nödvändigaste är köpt är shoppingsuget på G på allvar gott folk. Jag fantiserar kan jag tala om
Speciellt eftersom att jag för tillfället känner att jag inte kommer ta mig ur landet på någon längre resa utan stanna i hederliga Sverige och spara pengarna till framtida flytt istället.
Därför behöver jag inte snåla så "extremt" som jag gjort de senaste veckorna när jag kände att pengarna eventuellt skulle räcka till både en resa och till när jag kom hem och inte hade ett jobb.
Alltså planerar jag in en dag för att smälla lite pengar. Underbart!

Iaf, åter till dagens dag. Emelie köpte klänning, jag köpte någon blusaktig sak, Emelie växlade lite pengar, jag följde Emelie en bit till bilen och sen var DET DAGS, att säga "hejdå".
Fy fan vad jag hatar dedära jädra "hejdåna". Mög. Det var sorgligt och kanske en liten tår infann sig!
Nu finns det iaf inga fler "hejdå", iaf inga som jag vet. Nu finns det bara HEJ, hej hej hemsk mycket hej =)!
Så igen Lus: Nu är det din tur att fara ut i vida världen, vilket du gör jävligt rätt i!!
Ha det jättebra, ha jätteskoj, ha jätteäventyr och ha jätteunderbart!
Så ska jag vårda pumpan lilla med mitt liv och lyssna på Höstpraliner vaarje dag =)!


Nu avslutar vi med bilder från en jävligt skoj kväll =)






 


   


Det var visst mycket med pussar och att böja på benen ser jag haha.
Hur som haver: Treevlans och kuul kväll =)

Nu ska jag nannsa.
Om sex och en halv timme går plaaanet Emelie. Mihihihi ;D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback