Måndag

Tisdag imorgon!
Det var en trevlans helg må jag säga =)!
I fredags vankades det idolkväll och att kränga kakor med kära Pära.
I lördags agerade jag chaffis två gånger, var ute och gick i solen och sen vankades det "avskeds förfest och avskeds utgång" för Emelie och Martina, BU BU BU =(! Men det var en väldigt treevlig, kuul och snuurrig kväll.
Söndag startade i Emelies säng, spenderade timmarna där fram till tolv, sen fortsatte jag att spendera tid i min egen säng fram till halv fyra. Ganska bortsoven dag, men heey jag gick upp en halvtimme innan min käre far. Det var bakis och segedag i nästan hela familjen Svensson igår.
Kaloppsen byttes ganska snabbt ut mot pizza!
På kvällen blev de tv, film och lite pizzarest ätande med Anton. Dagen idag har med fortsatt i seghetens tecken.

MEN nu mina kära vänner ska jag tro det eller ej dra med mig Sandra och träna (hum tvärtom). Det som lockar mest med att träna är att jag sen kan kura ner min i sängen med goda mackor och te och njuta lite extra!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback