Hum..jaha?

Ja, lite sådär "jaha vad händer nu?" känner jag.
Nu finns det dessutom i princip inget att skylla på för att inte börja söka jobb. BLÖ!
Inget arbetsprov som måste göras. Och inget litet plugg inför högskleprovet som måste göras. Inte för att jag kan påstå att jag plugga spec mycket inför det, med det fanns lixom ändå i bakhuvudet att jag borde göra det.
Var en trevlig och mys söndag igår faktiskt!
Hade snackat med Johanna i några veckor om att det kanske var dags att ses igen. Men blev lixom inte riktigt av.
Men igår! Johanna skulle träffa Linn så vi slog ihop dejterna. Faktiskt kul kul att träffa dem!
Det är en liten konstig känsla när man inte tänkt på att man inte har träffat dem på så länge och inte riktigt sådär saknat det övermycket, men sen när man ses så fattar man inte riktigt alls varför det egentligen har blivit att man knappt setts de senaste åren. Så det var kuul =)

Dagens planer:
-Hitta gamla cv och personliga brev och förhoppningsvis förnya det till de lite bättre. Fan vad jag hatar sånt! (idag kommer bli att jag börjar göra en massa annat bara för att slippa haha) Fast ja, dock värre när det är dags att lämna ut skiten!
-Hitta ett usb minne, lägga på bilder och musik till Emsanlus. Vi måste byta alla bilder vi inte bytt än innan hon åker haha!
- Pyssla ihop en sak klart.
- Träna. Har en känsla av att det kommer bli mycket av den varan de kommande veckorna. Vilket iof inte är dåligt haha. Känner mig som en kärring när jag tränar med min syrra. Ändring på det!!

Om två månader är det juldagen haha.
Jag saknar min jeansjacka och att iaf vara liite brun.


Tjingeling
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback