Höst och vinter 2010

Det är höst, snart vinter.
Det kommer bli en tråkig höst och vinter.
Det kommer bli en tom höst och vinter.

Hösten och vintern 2010 tror jag jävlas en aning med mig.
Annars skulle det inte vara som det är och kommer bli!
Varför ska en massa (för mig är det en massa) nära personer
"försvinna" samtidigt?
Det är inte så att hösten och vintern 2010 tänker att den kan
vara lite hygglig och dela upp personernas "försvinnande".
Nejdå här kör vi på hårt som fan så att en massa personer
försvinner inom loppet av, hum ja vad är det sex dagar!
SEX dagar. Tack för den!
Där har du Höst och Vinter Jävel 2010 varför jag förmodligen inte
kommer avguda dig direkt!!
(speciellt inte när du inte ens kan plocka fram exakt en sån vinterjacka jag vill ha)

Risken finns att jag nu framöver mer, eller mindre, kommer gå halft under av depp och tår i ögat.
En chans finns att jag blir impulsiv och DRAR!
En annan chans finns att jag kommer ta alla tummar ur röver och börja jobba. Jobba satan så jag kan göra pengar när jag ändå inte kommer göra något annt.
Jag vet dock vilken chans jag hade valt. Jag vill inte jobba!

Jag ser inte direkt fram emot när nästan känna noll och inte ett piss riktigt, ersätts med fatta, inse och känna.
Jag gillar inte riktigt denna helg. Svidning, irritation och en gnutta, hum ja. småhat.
Vissa männsikor är bara så jävla söta och gulliga, det värmer.
Varför kan man så ofta hålla minen så länge ingen frågar hur man mår? (mysterium sedan länge)
I vilket fall som. Jag håller tummarna, jag älskar och jag önskar..!

Gud vad jag är glad att jag inte är någon jävla storbloggare som måste förklara allt haha.
För helvete MALMÖ, vad håller du på att bli, eller vad fan är du redan? Hur många är det som har skjutits på bara två veckor?
Fan vad skönt att inte vara blondinbella och ha ett slut med nilseboy.
Kan man annat än att hata Halebop´s reklam med asiaten?
Fy för att vara en offentlig person!
Jag har fortfarande inte fått mina jävla converse från tradera. Mög!
Fan vad jag är hungrig, blir så när man äter middag med mormor och morfar klockan två på dagen. Förutom en apelsin har jag inte ätit på tio timmar, inte konstigt jag är hungrig iof.
Jag är sugen på Pepsi.

Imorgon är en ny dag, nästa lika så, nästa lika så, nästa lika så, nästa lika så..
Och höst och Vinter 2010, du är ganska dömd till att misslyckas. Men tänk vad bra, då kan de ju bara bli posetivt om de inte blir fullt så farligt.

Näe, nu skiter vi på detta. Låter ju som att jag är full. Men icke.
Nu ska jag sova och jag ska då inte sätta någon klocka imorgon.
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback