Göteborg nästa?

Nä jag skulle ju kanske inte tippa på att det blir Göteborg nästa,
men man kan ju aaaldrig veta!
Chansen att jag skulle komma in känns riktigt minimal, men eftersom att jag har sökt och skickat in arbetsprover så kan ju inte chansen vara noll iaf haha. Sen hur jag skulle reagera om jag verkligen kom in är en annan femma, men den tar vi inte än =P 

Annars då? Jo det har varit sol tre dagar i rad det är bara till att tacka och ta emot =)
Lyckades komma upp kvart i åtta imorse (från sjukt konstiga drömmar, bla en om en kille från min syrras förra klass som jag bara hört talas om som helt plötsligt dog i cancer och en om ett värsta bråk mellan mig och en gamal klasskamrat. Varför drömmer man de man drömmer?) för att göra klart den sista uppgiften på arbetsprovet. Klockan elva var det DONE!
Åkte upp en runda i stan med Anton som var på "jag har precis fått pengar jag vill spendera humör". Min del i det hela blev att agera smakråd och vika tröjor som vanligt haha. 

Mitt köp blev.....tamtadaaaaaam.....en cheeseburgare.
Eller ja om man inte räknar med en jävla patron till skrivaren. Jävla meck med dedära patronerna. När jag väl ska skriva ut viktiga saker tar den svarta färgen slut, är i stan köper en ny, en dag går, ska skriva ut igen då tar fan färgpatronen slut. Men nu är skiten utskrivet och klart iaf =)!

Nu vet jag nog en här som måste städa lite så att modern inte får spel när hon kommer hem!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Du är född till att vika kläder, gör det bra gång efter gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback