Dagarnas

Dagarnas positiva än sålänge denna veckan:
Trevlig, trevlig och mysig scones dejt med Carro och Sara igår!

Dagarnas negativa än sålänge denna veckan:
Känner lite för att gå under jorden ett tag! 

Dessutom kanske man skulle inse och orka ta tag i att man nog måste börja söka ett jobb. Jippy!
Eller bara gå och lära sig att köra en sopbil, så kan jag bli soptant och slippa tänka resten av livet.
Dessutom skulle någon kunna råka ge mig en fin lägenhet i stan som man kan fly till när man vill.
Eller NÄ, ge mig en bra lägenhet i typ Göteborg eller något annat ställe som inte är allt för långt bort, ge mig ett litet litet ljus om vad jag ska plugga och se till så att jag kommer in på skiten , eller ge mig ett hejdundrans trevligt jobb som jag vill stanna på.

Första handsval: Alltså en fin lägenhet inte aaallt för långt borta, nått kul att plugga eller jobba med.
Andra handsval: Samma sak fast i Malmö.

Fast jag älskar ju Malmö har jag kommit fram till flera gånger om..

Bajs!


Kommentarer
Postat av: em

Maalmöö Parkernas Stad! <3 Allting ordnar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback