Änglavakt

Igår var en ganska seg dag hehe, allting bara kändes segt och jävligt och som att man står och stampar på samma ställe utan att komma någon jävla stans. Samtidigt som jag känner de känner jag lite att de är skitsamma att jag inte bryr mig.
Löser sig liv som är riktigt åt helvete för andra så löser det sig för mig som just då bara var allmänt bitter, jävlig och trött på allt & alla.

Som pricken över i:et kom pappa hem med en film som han hade varit och hyrt, när han kommer hem kom han på att det var en film som skulle vara jättesorglig och hemsk.
Jippy jippy tänkte jag och var på väg att gå in och lägga mig och dra täcket över huvudet.
Men icke icke han hade visst tagit fel på film, visst den var lite småsorglig, men mest fin och på sina ställen till och med kul haha.

 


Idag är jag lite mer fit för fight känner jag, skönt!
En redig frukost med havregrynsgröt(kändes somman skulle jobba haha), lite slötitt på tv:n, sprang en runda i regnet(kan vara när de är som skönast att springa?), dusch och nu är det dags att göra pluggmojs. Mindre skoj!! Men de går som de går väll.
Senare hämta en ny lostbox och sen fika med Emelie!

Föresten, var ju på min lilla kvällskurs i tisdags.
Fasiken vad jag gillar vissa av föreläsningarna vi har haft. Det är så sjukt intressant och kul att höra om deras konstverk, spec när de inte är dedära typiska målarkonstverken som man tänker på. Näe, riktgt bra, dessutom är de sådär härligt brinnande för vad de gör, halvflummiga och sjukt jävla männskliga och härliga !

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback