21

Idag har jag gått omkring och trott att jag är 21 år!
Vilket upptäcktes på två olika ställen när mamma läste genom vad jag skrivit på cv, personliga brev och sånt mög. När hon upptäckte det kom jag dessutom på att jag svarat att jag var 21år till någon översittargubbe som ringde idag om något skit.
När mamma dessutom sa de blev jag helt "näääeee, men de kan jag ju iiinte ha skrivit fel, va fan hur gammal är jag egentligen?!?" totalt blankt i huvudet på om jag var 21 eller 22. Men ja jo, nu när jag räknar efter så verkar ju 22 stämma haha.

Eftersom att jag på måndag ska börja jobba en månad där jag jobbade i sommras ska jag trycka in i huvudet att jag lika gärna kan gå där och tycka det är drygt som fan samtidigt som jag tjänar pengar (vilket ännu lite mer gör att jag kan spendera mer imorgon med bra samvete) istället för att gå hemma och tycka att mycket är drygt. Ska dessutom försökra vrida att jag bara har tre lediga dagar kvar till att det för vanliga människor är en helg som startar imorgon.
Isch isch, känns så jävla drygt att gå dit. Visst de är ett jobb, men jag hade velat ha något annat. MEN när lönen kommer är det förmodligen klarjobbat och då är de bara till att tacka och ta emot pengarna.

Imorgon ska jag starta dagen med att lyssna på Come On Eileen. Då blir jag glad!
Sen ska jag spendera pengar på fina saker och stilla mitt shoppingsug, då blir jag glad.
Jag ska skratta lite åt att jag inte slutar att förundras, men att de för ganska längesen började bli komiskt. Skrattar man så blir man lite glad.

Sov gott. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback