Visst känns det fint att va vid liv en dag till? Visst känns det fint nu, Hurricane?


Håååååkan
var det igår ja. Bra bra bra =) !!!
Även om de var kasst att garderoben var full så man var tvungen att stå och hålla sin tjockis vinterjacka.
Vilket iof var sjukt skönt efteråt när vi slapp köa för att hämta ut något.
Trevlans kväll. Vet inte senast jag skrattade och fnittrade så mycket som vissa stunder igår haha. Så tack för det!



Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
Alla talar om dig, Hurricane, åh Hurricane

Annars då?
Jo det är huvudet upp fötterna ner iaf.
Mys söndag. Tur med mamma och Sandra i mys affärer. Inom loppet av två äffärer lyckades jag klämma i mig tre muggar glögg och sex pepparkakor!
Dessutom städning av rummet som hela veckan har sett ut som att en jätte fullt med saker i händerna bara släppt ner det rakt i mitt rum. Som sagt en skön och bra söndag över lag. Måndag imorgon känns dock inte allt för lockande kan jag meddela.
Har dessutom av någon jävla anledning haft ett vänsteröga nu i typ fyra dagar som imellan åt bara börjar dunka och ha sig. Inte behagligt för fem öre..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback