Febern is GONE!

Okey, detdära med febern.
Jag tog reda på mysteriet igår varför man är varm imellanåt och fryser imellanåt när man har feber.
Normala människor kanske vet det? Jag har ingen aning om det är något man borde veta haha.
Men nu vet jag iaf.
Man fryser när febern stiger och man blir varm när den sjunker.
Vilket stämmer sjukligt bra med. Igår fick jag mer feber och frös som ett as nästan hela dagen. Låg i soffan hela dagen med ett linne, en tröja, en tröja till, en fleece tröja och ett duntäcke men frös iaf. 
På kvällen och i natt började jag koka över och var sjukt varm och tamtadam, nu är febern borta!

Ah det är riktigt skönt att febern är borta. Igår var jag helt väck.
Dock fortfarande hosta och lite förkyld, men fan så mycket piggare! Så idag kanske man kan få något litet gjort när man ändå inte är på jobb. Sen ikväll får jag se om det mot förmodan råkar vara att jag känner mig upplagd för en inflyttningsfest.

Känner att det nog är läge för en ducsh nu i vilket fall som helst!

Ah det stog så fint och bra i min "Vattenmelonen bok"


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Haha den bilden får mig att tänka på "Bonde söker fru" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback