We've got a groovy thing goin', baby. We've got a groovy thing.

Två inlägg inom loppet av bara några timmar. Jadå, internet här hemma började funka idag igen tydligen.
En sak är bra, jag kommer nog ha vant mig av lite med att sitta framför datorn hemma. Kan vara en helt fel gissning dock.

Två saker är bra. Jag har börjat läsa igen denna veckan. Har alltid läst mycket men sedan i somras har det bara tagit stopp, ingen aning varför.
Och att jag har börjat lyssna på skivor eftersom jag inte kunnat lyssna på spotify.
Det som snurrat mest: Simon & Garfunkels skivor och Håkans nya skiva som jag har lånat.
Grääjt Grääjt!

Har kommit på att Simon & Garfunkels skivor kan vara den ultimata musiken att lyssna på när man åker till jobb de tidiga jävla mornarna när jag sitter och halsover på bussen!
Nu håller jag alltså på att lägga in alla fem skivorna på ipoden. Det kan vara så att det blir för mycket haha. Är ju trotts en av skivorna som redan är favorit, så frågan är om jag kommer lyssna så mycket på dem andra? En fråga som jag lär få svar på.

Dagens sätta sig på huvudet Sim & Gar låt


Den känns dock inte riktigt alls som dem.

Nä, nu är alla skivor inne. Mot tv:n!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Hehe kom ihåg att du sa det om den låten första gången jag spelade den för dig.

Sound of Silence plattan är för övrigt klart bäst, därefter Bridge Over Troubled Water. Fast ja, alla plattor är egentligen bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback