Torsdag

Jag undrar hur det kommer sig att gör man ett fel så följer det lätt en massa andra fel.
Får man en massa klydd på en dag så följer de lätt en massa annat klydd resten av dagen.
Precis som om man råkar göra detdära lilla snedsteget så är det precis som att en massa snedsteg bara dras till en.Lika dant med klydd, dras de mer till en om det väl har börjat klydda?
Eller bestämmer allt fel och klydd sig för att slå sig samman? Undra egentligen vad som är bäst/skönast?
Att sprida ut fel/skit/klydd jämt över alla dagar eller att ta en klumpdag för allt? Hum, de känns som en klumpdag är skönast. Förutom just klumpdagen som det gäller då!
På 14 dagar har jag inte direkt fått att jag gjort något direkt fel här på jobb, iaf inget som jag fått höra.
Sen idag haha, ja då dimper det ner tre fel. Inga feta livsviktiga saker, men ändå så pass fel så att man får ett mail om de. ”Inget” fel på fjorton dagar, sen splasch bom bang, tre fel på samma dag haha.Aja, snart är det helg. Tummen upp för det. 


Är en ganska trevlig vecka ändå måste jag säga.
Måndag försöka träna ikapp min käre syster.
Tisdag italiensk middag ute följt av en liten fika
Onsdag den årliga lilla julklapps shoppen till oss själva
Idag jobba länge vilket iof inte är trevligt men de har gått hyfsat snabbt, iaf än så länge.
Fredag skönt bara det
Lördag dags för kära Håkan bråkan
Söndag, hum ja kanske bakis

Det är ganska konstigt att man kan gå på ett ställe. Egentligen vilket ställe som helst.
Och helt plötsligt är det inte alls på samma sätt man går där. Allt är totalt förändrat och det känns totalt jävla annorlunda just för att allt är så förändrat på en jävla massa sätt.
Här lägger jag till en liten spya, ett bittert litet skratt och en liten klump i halsen, kors i taket dock, de börjar minska, tror jag.Äh jag förstår då inte, en dag kanske jag gör, eller snarare lär göra! 
Möghög. 

Börjar de bli en vana att skriva blogg när jag jobbar sent? Hum, kanske.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback