Tidsfördriv

Okey, lite tidsfördriv här.
Det ringer inte så mycket idag ”PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ” som vi säger här och slänger oss över våra skrivbord.

En bra sak med att jobba är att det är så satans skönt att sova om kvällarna och att man somnar snabbt.
Det negativa är ju ganska självklart de tidiga mornarna. Idag var jag på väg att missa min hållplats eftersom jag somna, hade tur och vaknade precis när vi stannade och tackade lite tyst för mig själv den andra människan som med skulle av och tryckt på stoppknappen.

Imorgon en månad kvar tills man får julstrumpa, käkar julmat, kränger godis, öppnar julklappar och umgås.
Det som man aldrig gör annars är ju dock egentligen julstrumpan och öppnar julklappar. Fast egentligen bara julstrumpan, julklapp kan man ju råka få någon dag innan eller efter med. Om en månad idag kommer jag alltså öppna julklappar med! 


Jag fryser det är kallt. Vår dusch har blivit den som håller mig varm oftast. Tack dusch!
Efter att först ha köpt ett par skor, lämnat tillbaka dem, köpt ett par andra skor, lämnat tillbaka dem och sen köpt ett annat par så har jag nu åtminstone ett par varma skor som jag förhoppningsvis kan vara nöjd med. Eller ja nöjd och nöjd, jag kommer ju förhoppningsvis vara varm om fötterna, men så jävla snygga vetefan. Vanesak? 


Vissa människor är så jävla otrevliga haha, och vissa tror att om de säger ett ord så ska man fatta exakt vad de menar.Jävla puckon. Fast de är ganska skönt när man har de jävlarna på telefon, man bryr sig inte så mycket. Hade ju varit 100 gånger värre om man stått öga mot öga och inte kunnat trycka på en mute knapp för att lägga in en ljudlig suck, ett ”jävla kärring” eller fråga någon annan här något. 


Snart maaaod här.
Denna vecka har vi ”Linas matkasse” hemma. Jag borde kommit på den tycker jag, iaf om den Linan (?) som kommit på det tjänar bra?Igår skulle jag och Sandra laga maten, jag bidrog med att skala potatisen och öppna burken med oliver. Perfekt uppdelning.
På tal om Sandra, igår när vi skulle åka och träna började jag med att försöka åka buss på friskis kortet, Sandra följde sedan med att försöka träna på sitt bankkort. Eftersom de inte funkade och de bara kom upp felmeddelande två gånger på skärmen där man ska få ut sin biljett gick hon till kassan och sa att de inte fungerade. Då möttes hon av ett, ja nä, här går det inte att ta ut pengar. Hahah, kuuul!


Nä som sagt! MAAAAOD!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det hade jag inte tänkt på att om en månad e det riktiga juletider för fan. Det dära med maten tycker jag inte riktigt är rättvist. Bara om du städar mitt rum så kan jag fixa maten! Och nästa gång för vi nog ha bättre koll på våra kort haha <3

2010-11-23 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback