Tidsfördriv 2

Lite ringning idag, mycket tidsfördriv.

LISTA!
Klädsel
Vad har du på dig idag: Jeans, linne, kofta, halsduk
Vad använder du just nu för skor: ”stövlar”
Favoritfärg på kläder: Svart går ju hem hos mig i alla lägen. Men rosa är trevligt med på vissa kläder och rött..och blått..och på sommaren vitt. Men ja överlag mest svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: En här på jobb
Du delade en drink med: Drink vetefan alltså. När drack jag en drink senast? Jag delade iaf en Öl med Therese i taxin i lördags. Fast ja nu kom jag på drinken, de var med Emelie på ”avskedsutgången”, alltså ganska längeseda. längesedan.
Du gick på bio med: hmm…. Anton? Kan varit det
Du gick på stan med: Mamma och Sandra
Skällde på dig: Idag i telefonen, någon knepig typ från Karlskrona som ABSOLUT inte ville prata med mig utan med någon på Karlskronas kontor.

Senaste
Låt du hörde:
”Nothing gonna change my love for you” gick precis på radio här bak.
Film du såg: Baksmällan, om man inte räknar med halva filmer jag sett på tv lite halvdant.
Mat du åt:
Choklad
Kram: Hum, måste varit någon i lördags
Puss: Sandra
Fest: I lördags om en förfest räknas?
Känslan: Skitnödig
Ilska:
Resa: Sydamerika
Glädje: jaa…kanske igår när jag satt och skrattade för mig själv på bussen åt en kille. haha
Dröm: Ingen aning
Boken du läste: Håller på att läsa ”Vattenmelonen”
Personen du träffade: Förutom folk här på jobb min käre mor.
Personen du pratade i telefon med: Någon stockholmare som skulle bli kopplad
Personen du fick sms av: Sara
Gången du åt en 7-eleven korv:  Vet inte ens om jag någon gång har käkat en korv därifrån haha
Gången du var utomhus: På väg hit till jobb
Gången du sov: På bussen imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll
Saken du köpte: En julklapp igår haha, duktigt värre

Om dig

Namn: Lina
Ålder: 22
Smeknamn: Lina
Syskon: Sandra
Sysselsättning: Som de ser ut nu. Jobb, träning och umgås
Bra egenskaper: Ja, att jag är jag när man tar bort de dåliga haha.
Hårfärg: någon blandning mellan brunt och mörkblond?
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 37-38


Dagens:
Vill ha
: Ja, de är en hel del haha. En härlig bränna, en massa att se fram emot, världens super dunder produkter och mer, mer, mer och meer.
Frisyr: Hästsvans.
Händelse: Ja..vad skulle det kunna vara?
Planer: Jobba klart, hem, stressäta och sen iväg på kvällskursen och sen hem till sängen
Saknad: En filur!
Dummaste: Ja, jag kan vara ganska dum ibland haha
Sjukaste: ?
Drog: Musik
Godis: Choklad
Humör
: Inget speciellt över huvudtaget
Ord: ”vi ska se här..”

5 min till hemgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback