Hata snön och kylan när man inte vill ha den.

Hum ja. Jag gick ju på dendära inflyttningsfesten igår. Vilket jag ångrar.
Eller ja, själva inflyttningsfesten ångrar jag inte. Men själva biten dit ångrar jag och vägen hem. Förutom att jag var trötter igår kände jag mig ändå ganska bra, men när jag började åka dit kände jag att de kanske inte var det bästa.

Antons buss var sen så jag och Jakob fick stå och vänta ett tag i helvetes blåsten och snön (Jakob CYKLADE igår, galet galet).
På festen var det trevligt, trevligast att träffa folk jag inte träffat på länge =) Vankades sen utgång som jag efter lite velade kom fram till att de nog var bäst att jag hoppade över och åkte hem.
Här börjar det extra roliga. Jag missade min buss med kanske fem min, en timme till nästa buss så gick in på macdonald, drack te och pratade i telefon. Går ut till bussen när det är dags, väntar en kvart, ingen jävla buss dyker upp. Och tamtadam bussjäveln är inställd. Från att jag gick ut till bussen till att pappa lyckades köra in till stan och hämta mig tog det kanske typ 50 min. Var helt sönderfrusen sen. Antagligen så gick inte den bussen som jag missade heller. Jävligt drygt att vänta på en buss som inte kom i en timme haha.
Från att jag sa hejdå till de andra till att jag kom hem tog det typ två timmar och en kvart. Ganska lagom tycker jag allt..icke!!

Var föresten en knepig kille som började prata med mig vid bussen haha. Har ingen jävla aning vad han snacka om. Först något om en tändare, sen något om kylan och till sist något jättekonstigt att han förstod att folk i sverige var arga pgr av något med arbeten.

Idag ligger jag inne med en värre hosta än igår, ont i halsen och för jäkla trött. Tänk vad trevligt.
Detta väder är värdelöst när man ska iväg och festa/ut. Just nu känns de som jag skulle kunna bojkotta det ändå till i april. Men har en känsla av att det spricker redan nästa helg eftersom det står en tjejmiddag och utgång på schemat, om jag inte får för mig att åka till Göteborg, vilket jag har en känsla av att jag inte kommer hinna eftersom jag fortfarande inte har satt igång med mitt jädra projekt till kursen som ska redovisas nästa tisdag. Planerat och bra som vanligt.

Ikväll ska jag inte ta mig någonstans över huvudtaget. Jag vägrar! Ska bara äta god middag, chokladpudding och chibba&dibba!

Host och adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback