Förstår fortfarande inte

Varför har fortfarande inte någon infört tre dagars helg, minst?
Den som kommer införa det i framtiden, jag menar nåååågon gång måste ju någon högt satt person vara så smart att de inför de. Och när denna person väl inser det så hoppas jag att denna person samtidigt kontaktar en uppfinnare som uppfinner en liten maskin (den ska delas ut gratis till befolkningen!!) som gör att man bara kan förflytta sig vart man vill.

Tänk: Fredagen i Grekland cyklande på en gul fin cykel bland vita och blåa hus och äta grekisk sallad och tzatsiki i solnedgången.
Lördagen på Nya zeeland och göra något galet och äventyrligt. 
Söndagen på Filippinerna under en palm (självklart kommer brännan snabbt som fan här), med ipoden, cyklopet, en bok och samlade snäckor på sarongen. På kvällen sitter man på softa reaggebarer och dricker, röker vattenpipa och blir sjukt skön och lullig i sällskap med med softa, snygga, sköna, tatuerade, lagom ruffsiga och bruna killar.
Måndagen som är den nya bonusdagen i Västindien och bara njuter av att man äntligen är i Västindien och tar reda på exakt hur mycket man gillar det så man vet om man ska spendera nästa fredagkväll till måndag på just detta ställe eller ej.

Vem håller inte med mig? Så kom igen nu du mäktiga person som läser detta och känner en hejdundrans uppfinnare, känn dig utvald till att genomföra detta! Snääääälla !

Det var ganska okey att jobba idag faktiskt.
Vad som inte är okey är mornarna och att det vissa dagar känns som att man inte hinner ett skit efteråt. Vilket man egentligen gör, men de känns inte alltid så.
Som nu, ja då ska det tränas av någon anledning och då är man hemma typ halv nio. Hur kul är det på en liten skala?
Min anledning är idag endast att det är för jävla skönt efteråt att gå och lägga sig och äta mackor.
Håller en tumme för att jag inte ska bli kass efter denna träning. Näsan börjar rinna och jag fryser lite mer än vanligt. Illa illa!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback