.

Det är måndag men i denhär farten är det väll snart fredag igen. 
Vårt internet och telefon har varit pajjat sen i torsdags haha.Det är fasiken vad man kommer på att det är mycket man tittar på internet.Helt plötsligt kunde man inte föra över pengar till sitt konto, man kunde inte lyssna på exakt den musiken som man ville lyssna på, inte kolla det ena, inte kolla det andra, inte titta vad olika filmer handlar om. Ja en massa som man inte kan göra haha.Så nu har jag för första gången typ kollat internet från min mobil. Vilket är jävligt värdelöst, iaf på min mobil!


Föra över pengar fick jag göra från Henriks iphone. Något som brukar ta typ max 2 minuter tog mer än 10 minuter eftersom att vårt jädra hus ligger i någon ”sändnings skugga” så att det är sjukt dålig teckning där. Vissa som ringer från sina mobiler hemma hos oss måste gå ut på gatan. Illa!


Helgen gick fast att inget internet finns. Inte för att jag någon gång tvivlade på det.En helg borde verkligen vara mer än två dagar!Helgen flög fram med idolkväll, en ganska lång tur i stan, filmkväll, lite målande, läsande, lyssnade på skivor, beställning av biljetter till Håkan Hellström och en liten middag för käre far. 


Just nu: Håller tummen för att de närmsta timmarna går lika fort som timmarna innan klockan 12 gjorde.Har ont i huvudet och har inte riktigt lust att sitta framför denna skärm och svara i telefon mer idag.Jag är sugen på att baka pepparkakor! Ska bli myspys med juuuul, faktiskt.
Förutom att trängas med alla jävla idioter när man ska gå i stan!

Näe, Tjingplingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback