.

Att man kan må så illa över det!
Det är som att någon smäller till en i magen när man inte riktigt är beredd på det.
Varför slutar man inte när man vet hur det känns? Men det är väll så man är funtad, vem skulle inte göra lika dant? En smart jävel som bara rätt och slätt väljer att sluta med det.
En liten tanke och känsla växer ganska ofta vid dessa tillfällen, men vad skulle det tjäna till?

Jag vill lite slå på något.
Jobbar länge och känner att jag kommer vara en grinig jävel när jag kommer hem. Blir nog rakt in hopp i säng för allas välmående!
Dessutom har det varit dryga jävlar som ringt de senaste dagarna. Egentligen har kanske inte dem varit så dryga alla gånger, men fan vad det har klyddat. Hatar jävla datorprogram ibland.

Det är sjukt att detta året känns så in i helsike långt när veckorna bara susar förbi. Fredag imorgon igen. Galet galet.
Kan nog vara det år som har kännts längst av alla, inget negativt långt utan bara väldigt ovanligt långt.

45 min kvar!

Tjong i buljong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback