Det har gått och blivit väldigt vitt.

Idag är första gången på flera evigheter jag är hemma och är lite sjuker.
Om man inte räknar en gång i maj som jag gick hem för att jag hade en jävla huvudvärk, och den gången räknas inte riktigt. Men förutom de så har jag ingen aning om när jag stanna hemma senast.

Något megasjuk kan jag ju inte påstå dock. Det drygaste är huvudet som känns mega segt, äckelhosta och febern. Är ett jävla gungande mellan att frysa satan och nästan koka över. Men men en positiv sak finns det med just denna dagen, att jag egentligen skulle jobbat länge idag haha, tajmat tajmat.

Stört i natt, jag vaknade, låg och trodde att det var dags att snart stiga upp för att ta reda på om det var läge att gå till jobb eller ej. Så där låg jag och väntade på att klockan skulle ringa, vilket aldrig hände. Tittade på klockan, som då visade att det var mer än fem timmar tills det var dags haha. Det är en sån felbedömning som är jävligt skön.

Två funderingar.

- Varför man fryser sådär innuti när man har feber och inte är varm och svettas hela tiden vilket känns mer logiskt.
- Hur mycket salt det finns i tårar jämför med "havsvatten utomlands". Det svider ju inte i ögonen när man gråter, men de svider satan om man får "havsvattnet utomlands" i ögonen.

Jag hoppas att jag orkar/får tummen ur röven att börja lite smått på mitt projekt till kursen. Blö!
Snart helg igen, se vad man ska roa sig med denna. Om jag är frisk dvs..




Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback