Sisådär en vecka hemma i Sverige

Ja..imorgon när klockan är typ 15.00 är det tre månader och två dagar sedan jag begav mig mot Sydamerika och en vecka sedan jag åter igen befann mig på svensk mark! Konstigt detdära kan jag be att få tala om. Att de där tre månaderna faktiskt har gått och är borta. Ännu lite konstigare känns det att jag faktiskt har befunnit mig i Brasilien, Argentina, Bolivia, Peru, Ecuador och Colombia. Jävligt svårt att få in i huvudet nu när jag åter igen sitter här i min säng som så många hundra gånger förut och allt mer eller mindre är precis som det är här hemma i hederliga gamla Sverige.

Det är faktiskt ofattbart svårt nu att förstå att jag har varit där. Tacka vet jag alla foton och mitt lilla block som jag köpte i Brasilien för att ha som dagbok. Och tack vare att Frida började skriva dagbok varje dag så hakade jag på, även om det i början mest kändes tråkit att skriva i den. MEN vad glad jag NU är att jag i princip har nästan varje dag nerskriven, för jag vill då inte glömma!
Det tänkte jag redan där borta när vi kunde prata om vad vi hade gjort för en vecka sedan och inte hade den blekaste om vad fasiken vi hade gjort! Hemskt vad fort man glömmer, det är hemskt och det är sorglit.

Nä snabbt och enkelt: Det fungerade fantastiskt bra med Linda och Frida, det har varit en underbar resa och som jag nu ser på det kommer det att vara en av de bästa resorna i mitt liv.
Så tack för det =)





Även om det är blandade känslor med att vara hemma så är det jävligt kul, skönt och mysigt också kan jag ju erkänna! Har varit en trevlig vecka med att träffa massa nära och kära, massa middagar&fikor hit och dit, bowling, trevliga toaletter, mina rena fina kläder osv osv!
Nu hoppas jag bara på lite mer sol så man kan hålla kvar sin bränna, det är lite halvångest när man känner hur det bara ramlar av..ganska "tragiskt" att man ens bryr sig så om just det haha!

Näe gott folk nu ska jag fortsätta kolla ikapp på  Andra Avenyn. Vaad ska vi ta oss till Emelie&Sandra nu när det har slutat? Kaatastrof, känner nästan hur en tår rinner sakta ner för min stackars kind!

Sov gott!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: empan

haha R.I.P Harry Brandelius, RBC, Björn Sängar, 24:an och alla de andra i AA. SNYYYYYFT nu ska jag knyta rosett ;)

2010-05-12 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback