Mihihihiiii =)

Ah, det är allt en trevlig vecka må jag säga!
Trotts att jobbet är igång (det verkar faktiskt vara helt okey, iaf än så länge, det är kul och trevligt folk där och idag har jag tagit mina fem första egna samtal haha. Det var nervöst och imorgon blir det väll hela dagen antar jag, lite små nervöst igen)!

En väldigt trevlig kväll igår som följdes av en väldigt trevlig kväll ikväll. Igår innebar kvällen middag med Sara & Emelie på gränden, jädrans gott gott, sen begav vi oss vidare och drack te! Mysigt mysigt =)
Idag mötte jag upp Emelie på Entré eftersom att de hade någon såndära "specialar kväll". Om ni byter ut uttrycket "hets äta" mot "hets shoppa", så var det ungefär vad vi gjorde haha. Min tanke var att köpa en bikini och en ring typ, men det blev allt lite mer än så, och för Emelie blev det ännu mer! Men det var jäklit trevligt och jag är konstigt nog jädrans nöjd med alla mina impulsarköp haha =)! Men nu blir det noog till att föörsöka snåla, iaf lite..

Imorgon fredag, sen får man äntligen sova lite längre igen. Jag och dedära tidiga mornarna är för tillfället inte världens bästa kombination. Lär väll inte bli bättre imorgonbitti heller eftersom jag nu av någon jädra anledning sitter här..

Ett klagomål: Bussar, vad håller ni på med? Kan ni inte bara gå som ni ska? Det är okey om jag är tidig och bussen går för tidigt, det är okey om jag är sen och bussen med är sen, det är okey om jag är i tid och bussen är i tid. Men allt annat är absolut inte okey!
 



God natt gott folk!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback