En solig sista dag

Ja, idag har det varit min sista lediga dag innan det nya jobbet tar fart! Har idag varit duktig och tvingat mig själv att tänka med den rätta inställningen, "det blir nog skoj det här och där är nog trevliga nya människor att lära känna", så nu ska jag bara lyckas hålla kvar det tänket haha!
Annars idag då? Jo det har varit en trevlig dag så jag är nöjd med att det är denna som avslutar min ledighet!
Att jag dessutom idag upptäckte att rappsen är sådär mysigt gul, att vi satt vid kanalen i solen, att jag tog av mig mina fula svarta nylonstrumpor och var barfota i skorna, att jag satt ute med Sandra i hamocken och åt middag och att det nu som "vanligt" tillkommer en ny kategori i bloggen har inte heller gjort dagen sämre!











Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback