Det luktar sommar gott folk!

Det kanske inte direkt var eviga stund känns som sommar än, även om det idag var riktigt varmt när vi var ute och gick en snabb runda på jobb och även om man svettades en droppe eller två när jag tog mig en snabb sittstund i hamocken. Men även om det inte känns som det hela tiden (verkligen inte hela tiden), så har det i min näsa idag luktat så jäkla mycket sommar! Gilla gilla!

Tre nya saker för sommaren jag har listat
1: Grilla i folketspark. Jag och Sandra var där nu på eftermiddagen/kvällen och tittade på hennes kompis som var där och sjöng och fan vilken mysig&sommrig stämning där var med alla som satt bland blommande träd och andra mysigheter och hade picknick&grillning! Så vi hade en väldans trevlig eftermiddag där =)
2: Äta glass som aldrig förr. Jag ska absolut inte snåla med att äta glass, det ska äta äta ätas! En mjukglass med strössel har nästan precis slunkit ner!
3: Många trevliga småsaker & småturer: Detta viktigt viktigt, hur mycket roligare blev inte denna dagen av att jag åkte en liten tur till folkets park? Jo mycket, känns nästan inte ens som att jag har jobbat idag!

Imorgon är det fredag, från och med i tisdags innebär det nu lite mer än vad det har gjort på ett ganska långt tag.
Nu och ett bra tag framöver kommer det betyda HEEEEELG!! innan betyde det bara helg!

Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en myysig kväll :) <3

2010-05-21 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback