En spya senare.

Hallihallå i de blååå, inte mycket blått idag dock,
Idag invigde jag att första gången gå hem från detta jobb. Huvudvärk hela morgonen lång, en tablett räckte inte, höll hoppet uppe om att en till tablett skulle fungerna, men icke fungera den, började må illa, höll hoppet uppe med att det skulle bli bättre när jag hade hade lunch och åt lite mat. Fick i mig en falukorvs skiva och två gafflar med macaroner, började dock må mer illa så där dog hoppet och jag begav mig hemmåt.
En spya senare innehållande en skiva falukorv, två gafflar macaroner och en kopp varm choklad och 2 timmar och trettiofem minuter sömn senare så vaknade jag pigg, kry och glad igen!
Detta dåliga fenomen huvudvärk alltså..men ja det finns ju värre saker. Dock inte så ofta just då.

Tiden på jobb brukar för det mesta gå hyfsat snabbt, veckorna ska vi inte tala om, de bara springer iväg, iaf än så länge. Börjar fundera på om detta är bra eller dåligt. Att jobbdagarna för det mesta går snabbt(nu kommer de väll att börja sega som fan bara för det haha) kommer jag för allt i världen aldrig att klaga på, men i och med att veckorna rusar fram så kommer även sommaren att rusa fram..

En skön sak är att jag den senaste tiden, typ sen jag kom hem från resan. Inte en endaste gång nästan har kännt någon "press" på att jag måste veta vad jag ska göra i sommar och vad jag måste göra i höst. Brukar så ofta vara att jag tänker vad fasiken ska jag ta mig till till hösten/våren, att jag måste komma på något.
Jag vet inte, men det har lixom innfunnit sig ett litet litet litet lugnt någonstans där inne. Hur länge det håller i sig vet jag dock inte haha, men det är bara till att passa på att leva i det.
Allt är lixom bara helt helt blankt, men för en gångs skull gör det mig inget.

Det är väldigt grönt ute nu gott folk och dessutom står det en fin syrenkvist på mitt rum!

 



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback