.

Helgen gick ja och det är redan tisdag.
Var en trevlig helg må jag säga, till skillnad från förra helgen igen då det inte hände ett skit så kändes det som att allt hände denna helgen.
Helgen inledes i fredags med att jag var hemma hos en på jobb, lördag gick jag upp hyfsat i tid för att hinna med lite småsaker och sen klockan kvart i två gick tåget till Göteborg. Blev i princip ett dygn i Göteborg hehe, kort visit men ack så trevligt att träffa filurerna igen! En jädrans konstig känsla i början dock haha, eftersom att jag lärde känna dessa filurer när vi var i väg och reste kopplar jag inte dem alls med vardagen där hemma, så när vi satt där tsm kändes det som att vi var på ett hostel och när jag och Linda var ute och spedera pengar på shopping i söndags kändes det som att vi när som helst skulle gå och möta upp de andra.
Men ja, de är ju som sagt högst levande här hemma med och det tackat då jag för!

Veckan som är ska nog med bli trevlans tror jag allt =)
Igår var det en tur i stan med Emelie, och ännu mer pengar spenderades. Idag har det varit liite smått rastlöst efter jobb men inte så mycket och kom fram till att det var lika bra att ha det så idag så att tiden går lite mindre snabbt, imorgon blir det antagligen lite middag med töserna, på torsdag hoppas jag på fint väder när vi slutar klockan 12 så att jag kan ta mig ett dopp i det blå med Anton, följt av lite midsommarmiddag här hemma med familjen, följt av bio med Therese, fredag ledigt och MIDSOMMAR, kransgörande, mat och party! Och sen avslutar vi med en liten helg =)



Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback