En söndag och en halvt om halvt ganska tråkig vecka.

Söndag idag och en vecka mindre av sommaren kvar. Ja ni märker vilken typ av inlägg detta är va haha. Ett sånt där som man inte vill skriva men man skriver ändå i brist på annat.
En ganska tråkig vecka denna veckan, mindre än hälften av dessa sju dagar har jag  gjort något meningsfullt, meningsfullt menas utöver jobb.

En eftermiddag med bio, en kväll med tur i regn följt av film med massa smaskit och en dag följt av lunch, shopping och sen prat på uterummet. Visst allt är trevliga och meningsfulla saker, men vad fan har jag gjort all den andra tiden? Nja, inte allt för mycket..! För mycket tid, för mycket att vilja göra men väldigt för lite människor! Tror att jag fortfarande är inne i lite samma bana som jag var när jag kom hem från resan. Efter att jag vant mig vid att nästan hela tiden vara med minst två andra personer, hela tiden ha någon att kunna prata med och hela tiden kunna hitta på något i tre månader så känns det nu här hemma fortfarande som att det inte händer något (att det kanske är så att det mest bara har varit så denna veckan hör inte riktigt hit..) och att det är väldigt mycket tid som man är ensam.
Nä, det är sånt här som gör att jag vill flytta, resa igen eller bara råka träffa på någon/några nya kul filurer.

Näe, nu ska jag äta frukost. Det är ju trots allt fortfarande en ledig söndag. Och jag vet att jag imorgon kommer att undra vad jag klagade på eftersom att jag åtminstonde faktiskt var ledig!
Dessutom har jag börjat lite smått att titta på lägenheter, mest på skoj så inte fullt så seriöst än. Men lite ytte pytte ytte pytte är det på G, iaf om man jämför med innan haha.
Som sagt trevlig söndag på er =)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Upp me hakan Lina! Är ju fotboll på tv varje dag, då kan man ju inte klaga :D

Postat av: Lina

Äh, du snaaackar!

2010-06-14 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback