Mysig söndag

Mysig söndag idag har det allt varit, sen att det inte blev så mycket sömn och sovmorgon är en annan femma, men ja går ändå inte riktigt att sova så gott som man vill på mitt rum när solen steker på så de blir rena rama svettbastun.
Jag, mamma och pappa åkte iaf och hälsade på Sandra där hon så fint stod och sålde glass i Falsterbo, nästan som en liten frukostglass! Åkte hem, la mig en stund och sola innan jag gav upp, en dusch och sen hade jag tänkt ta mig en tupplur eftersom att sömnen kändes som ganska mycket minus, men nä, det gick lite halvdant.
Åkte hem och umgicks några timmar med mormor&morfar, hemmalagad jordgubbskräm och en glass till slank ner. Fick dem på att vara med på lite foto innan jag åkte, de var lite halvt svårövertalade men tillslut satt dem där och fastnade på bild =) Ett ganska uppställt foto haha, men ack fortfarande ett trevlans foto!



Sen åkte jag och mötte upp Anton för att cykla till ribban och ta ett dopp (ribban för tredje gången denna helg haha). Jag bangade när vi väll kom dit för solen försvann, men Anton tog sig ett dopp i det lilla blå. Sen käka vi, tänkte först att det skulle bli en tredje glass för dagen, men nä, det blev en halvdann köörv för min del istället, sen kom solen fram igen och det blev underbart fint!









Näe nu är det allt dags att sova och sen...hum...ta tag i en ny vecka...!
Godnatt och Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Mysig kväll indeed :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback