Fredag?

Fredag, jadå. Fredagskänsla nädå!
Idag hade jag för första, och kanske ända gången på väg hem med min cykel medvind. Det gjorde mig lite glad faktiskt! Speciellt eftersom att jag jobbat och över en kvart och eftersom att jag två min inann vi stängde för dagen fick en surkärring som jag vet att jag måste rinag tillbaka och fixa med på måndag morgon det första jag gör! Blörk!

Men ja, först ska jag gotta ner mig i sängen med krängrester sen igår, tur inte allt finns i mitt hem! Imorgon på dagen ska jag på utflykt och på kvällen ska jag dricka mig berusad som det så fint sades, mitt hopp ligger på att få en bra fylla.
Söndag? Dont know!

Hej då och hej kräng! Säger bara hej hej hösten där börjar mitt lite mer aktiva träningsliv haha.
Hösten ja? jag säger dåå det, vaad ska jag ta mig till? Aja det löser sig, det kan ju inte bli föör jävligt känns det som, den som lver får se!
Tjongbuljong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback